Posted: 17. Aug 2007, 19:30 Post subject: The Saintz I (Resultater)
Her skrives det kunn resultater fra St I sitt lag .
Og håper vi kan unngå å skrive her så lager vi heller en tråd der vi diskuterer kampene.
The Saintz I VS Team Kill
Oppsummering :
Grei kamp vi brukte ikke laget som vi skulle,men de sa det var greit så da var det ikke noe problem.
Vi undervurderte dem litt,men vi kom meget sterkt tilbake etter at vi de 3 siste mapene vant 15-3 til sammen
Bra spilt gutta!
_________________ www.thesaintz.com
Klan-Leder i The Saintz
Last edited by St TomaCro on 20. Aug 2007, 15:44; edited 1 time in total
Oppsummering:
Spiller egentlig ikke så dårlig,men det er helt utrolig hvor vanskelig det var å spille mot disse gutta fra england . Vi mister liv som bare det,mens vi skyter dem flere ganger,men reagerer ikke..
Men tror vi er litt rustne også har ikke spilt mye kamper siste 2 mnd.
Cirka 2-3 bare
Og en annen ting er at folk spørr om jeg kan skaffe en kamp til etter kampen vi hadde før det. Så gjør jeg det , så blir det sånn at folk stikker av etter 1-2 map fordi personen må legge seg.
Sånt blir feil.
Da sier man ikke at man skal prøve å få til en kamp til...
Posted: 4. Sep 2007, 22:19 Post subject:
The Saintz I Team NF1NITY Gold
Idag spilte vi mot ett lag som ligger på første plass i europa.
eller de gjorde ialle fall før de møtte oss.
Laget:
St TomaCro
St xGunBladex
St TrissWiz
St SkyLight
Maps:
Canals 5-4 til St (vår Host)
Tyro Station 5-2 til St (deres Host)
War Machine 5-1 til St (vår Host)
Meget bra kamp , og en en lett kamp egentlig.
Vi er på topp igjen.
Beklager at det ikke har vært oppdateringer med kamper,men det kommer en ny del på siden med det.
Derfor jeg har kjørt det litt stille her:)
Første kampen for dette laget, fungerte veldig bra. Et par ting vi kan bli bedre på, men noen kamper til så sitter det.
_________________ "Just when I tought I was out, they pulled me back in"
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese
Andre kampen for dette laget, igjen fungerte det veldig bra. Vi tapte greit på warmachine, hvor vi hadde dårlig med taktikk/komunikasjon.
Det går ihvertfall bare bedre og bedre for oss...
_________________ St Veeman [Ærkebiskop]
En litt kjedelig kamp, siden det ble litt for lett. Men danskene er en kjempehyggelig gjeng og vi får litt trening.
Har starter vi meget bra på Canals, men de snur kampen og vi taper 5-4. Knuser dem på vår egen host, og Tyro Station ble en lang affære, siden begge lag holdt litt igjen, men til slutt funket taktikken vår og vi vant greit.
Posted: 25. Oct 2007, 15:56 Post subject:
Nå var jeg litt i forkjøpet, men jeg meldte meg inn på forumet til Angels & Demons, og takket for en bra kamp igår kveld.
For dere som ikke vet det, så driver han ene i klanen (Slebs) å filmer kampene deres, redigerer videoen og laster den opp til Youtube.
Jeg fikk linken til videoen av kampen mot dem igår, og her er den:
Dette er jo ganske kuult egentlig, og det hadde vært fett om vi kunne få til noe slikt selv.
Om vi skal lage noe promotion videoer, filme kamper mot "tvilsomme" lag, eller rett å slett bare skryte av oss selv, er jo dette et ypperlig verktøy til det.
Jeg skal hvertfall se nærmere på det.
Kanskje det ikke er så vanskelig
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum